مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مرداد 1401 ساعت 10:122022-08-13فناوري

فارس من| آخرین وضعیت ارتقای اینترنت در «پیربلوط»


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری گفت: ماه گذشته اپراتور ایرانسل برای اولین بار در پیربلوط پهنای باند را ارتقا داد اما به علت اینکه که سایت در خارج از روستا است این اقدام تاثیری بر سرعت اینترنت روستا نداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، اهالی روستای پیربلوط چندی پیش سوژه  نبود اینترنت همراه و سیار در روستای پیربلوط  را در سامانه فارس من ثبت کرده اند و خبرنگار این رسانه تا کنون پیگیری های مختلفی در این خصوص انجام داده اما هنوز مشکل اینترنت اهالی حل نشده است.

مرتضی بلالی در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: ماه گذشته اپراتور ایرانسل برای اولین بار در این روستا پهنای باند را ارتقا داد اما به علت اینکه که سایت در خارج از روستا است این اقدام تاثیری در سرعت اینترنت روستا نداشت.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: آنتن همراه اول در حال حاضر 2G است که طی آخرین مکاتبات با این اپراتور قرار است به 4G ارتقا یابد.

وی ادامه داد: مشکل همراه اول این است که اگر تجهیزاتی نیز به این اپراتور داده شود برای سایت هایی قبلی است که در اولویت هستند.

بلالی اظهار داشت: حل مشکل اینترنت پیربلوط هدف ما است اما روال کاری باید طی شود و نمی توان زمان مشخصی برای حل مشکل تعیین کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| آخرین وضعیت ارتقای اینترنت در «پیربلوط»

فارس من| آخرین وضعیت ارتقای اینترنت در «پیربلوط»